Załatwiaj sprawy urzędowe przez internet
Wejdź na stronę www.epuap.gov.pl. Wypełnij krótki formularz rejestracyjny i załóż konto na ePUAP. Potrzebne są do tego dane kontaktowe oraz identyfikacyjne. Złóż wniosek o wydanie profilu zaufanego. Profil Zaufany to Twoje darmowe narzędzie, które umożliwia m.in. logowanie i składanie podpisu elektronicznego, dzięki któremu można załatwiać, określone sprawy urzędowe online, w serwisach administracji publicznej, bez wychodzenia z domu. Aby potwierdzić Profil Zaufany wypełnij prosty formularz. Następnie w ciągu 14 dni udaj się do dowolnego Punktu Potwierdzającego z dowodem osobistym lub paszportem. Potwierdzenie wniosku w wydanie profilu zaufanego można złożyć w Urzędzie Skarbowym w Płońsku ul. Spółdzielcza . Ważność wydanego profilu zaufanego to 3 lata , brak opłat za wydanie i używanie tej formy autoryzacji.